ОТ 15 СЕПТЕМВРИ ДО 01 ДЕКЕМВРИ 2016
КАНДИДАТСТВАНЕ

ОКТОМВРИ/НОЕМВРИ
СЕМИНАРИ

ДЕКЕМВРИ/ЯНУАРИ
ЛОКАЛНО ЖУРИРАНЕ

ДО 11 ЯНУАРИ 2017
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА 3-5 ЛОКАЛНИ ПОЛУФИНАЛИСТИ

ЯНУАРИ
ИНТЕРВЮТА С ПОЛУФИНАЛИСТИТЕ

ДО 18 ЯНУАРИ 2017
ОБЯВЯВАНЕ НА ЛОКАЛНИЯ ПОБЕДИТЕЛ

МАРТ/АПРИЛ 2017
ИЗПРАЩАНЕНА НА ПОБЕДИТЕЛЯ НА ЕДНОСЕДМИЧЕН ТРЕНИРОВЪЧЕН ЛАГЕР (BOOT CAMP)

МАЙ 2017
ONLINE VOTING 250 000 $

ЮЛИ 2017
ИЗПРАЩАНЕ НА ПОБЕДИТЕЛЯ НА ГЛОБАЛЕН ФИНАЛ С ГЛОБАЛНО ЖУРИ $750.000


Хронологията на Chivas The Venture

The Venture 1

В първото издание на инициативата The Venture по по пътя към Силициевата долина пое проектът на стартиращата компания Arthesis за разработка на 3D принтирани персонализирани обвивки за протези на хора с ампутирани крайници. В последния етап на Chivas The Venture в Лос Анджелис, Arthesis се съревноваваха с останалите 15 финалисти и се представиха повече от достойно - успяха да наберат над $25 000 в първия кръг на конкурса, в който потребителите директно можеха да финансират подкрепения от тях проект.

Като част от локалната инициатива през 2014 г., беше реализиран уникален за конкурса проект – Бюрото за $ 1.000.000. То беше поставено в co-working пространството betahaus, София, и беше предоставено безвъзмездно на желаещите да го ползват като работно място за разработване на идеи или като място за среща с ментори, които да ги консултират във връзка с проектите им и кандидатстването им в Chivas The Venture.


The Venture 2

Bee Smart Technologies е бизнесът, която представи България на глобалния финал на The Venture миналата година. Младата компания намира решение на проблема с измирането на пчелите по цял свят, като създава “умните кошери”. Те са с инсталирани сензори, които позволяват на пчеларите да имат постоянен контрол и наблюдение над пчелите и да реагират в правилния момент при възникване на проблем. Българският проект се представи на глобалния финал в Ню Йорк повече от достойно, като стигна четвъртфиналите и завърши на 7-о място.

А локалната инициатива около подготовката за конкурса надгради предишната концепция и се фокусира върху това, че всяко едно бюро, на което човек работи и от което иска да промени света, е Бюрото за $1.000.000. Така бюрото вече не беше конкретна вещ. Беше идея. През 2015 г. менторските срещи за Chivas The Venture се проведоха в co-working пространствата в 5 различни града, за да бъдат по-близо до хората и техните собствени бюра за $1.000.000.



Върни се в началото